Kreatywna grafika reklamowa- jeden obraz wart tysiąca słów…
Uważam, że przekaz w formie graficznej to, kompleksowy, zauważalny i zapadający w pamięć komunikat kierowany do odbiorcy. Potencjalny klient dużo szybciej zapamięta markę, ofertę lub produkt jeżeli będą one poparte odpowiednią oprawą graficzną. W tej formie reklamy – niezależnie od nośnika(plakaty, billboardy, ulotki itp.) – liczy się każda sekunda. Dlatego też idea przekazu musi być dokładna, jasna, charakterystyczna i nieszablonowa. Połączenie prostoty formy projektu graficznego oraz ciekawej koncepcji to – moim zdaniem – najlepsze rozwiązanie.
…dzięki doświadczeniu jakie zdobyłem w czasie mojej przygody z grafiką reklamową, wysoko cenię silny przekaz ujednoliconych pod względem brandu – ale nie standardowych – kreatywnych projektów reklamowych, niezależnie od nośników na jakim są publikowane…
Spójna szata graficzna – identyfikacja wizualna – w sposób skuteczny kreuje oraz utrwala pozytywne postrzeganie marki(w tym przedsiębiorstwa oraz jego produktu) i zwiększa jej siłę nabywczą wśród klientów, partnerów biznesowych i pracowników.
Ciekawa, zaskakująca szata graficzna- czy to w odniesieniu do projektów reklam, plakatów czy też grafiki www – przekłada się na wzrost konkurencyjności firmy. Moja propozycja wspołpracy obejmuje zarówno wsparcie procesu projektowego w charakterze doradcy kreatywnego jak i przygotowanie koncepcji oraz projektów graficznych.
Proponuję współpracę w zakresie projektów:
- logo/logotyp – key visual – znak marki,
- księgi znaku(identyfikacja
wizualna marki) – corporate book,
- podstawowej (odnośnie logotypu)
- pełnej (wg. ustaleń z klientem)
- plakatów,
- billboardów,
- banerów,
- reklam,
- katalogów, ofert, folderów, czasopism, ulotek,
- oraz innych projektów graficznych na różnych nośnikach.
Zapraszam do współpracy – indywidualne i kreatywne podejście do każdego projektu otrzymują Państwo w standardzie.