Grafika

Kreatywna grafika reklamowa- jeden obraz wart tysiąca słów…

Uważam, że przekaz w formie graficznej to, kompleksowy, zauważalny i zapadający w pamięć komunikat kierowany do odbiorcy. Potencjalny klient dużo szybciej zapamięta markę, ofertę lub produkt jeżeli będą one poparte odpowiednią oprawą graficzną. W tej formie reklamy – niezależnie od nośnika(plakaty, billboardy, ulotki itp.) – liczy się każda sekunda. Dlatego też idea przekazu musi być dokładna, jasna, charakterystyczna i nieszablonowa. Połączenie prostoty formy projektu graficznego oraz ciekawej koncepcji to – moim zdaniem – najlepsze rozwiązanie.

…dzięki doświadczeniu jakie zdobyłem w czasie mojej przygody z grafiką reklamową, wysoko cenię silny przekaz ujednoliconych pod względem brandu – ale nie standardowych – kreatywnych projektów reklamowych, niezależnie od nośników na jakim są publikowane…

Spójna szata graficzna – identyfikacja wizualna – w sposób skuteczny kreuje oraz utrwala pozytywne postrzeganie marki(w tym przedsiębiorstwa oraz jego produktu) i zwiększa jej siłę nabywczą wśród klientów, partnerów biznesowych i pracowników.

Ciekawa, zaskakująca szata graficzna- czy to w odniesieniu do projektów reklam, plakatów czy też grafiki www – przekłada się na wzrost konkurencyjności firmy. Moja propozycja wspołpracy obejmuje zarówno wsparcie procesu projektowego w charakterze doradcy kreatywnego jak i przygotowanie koncepcji oraz projektów graficznych.

Proponuję współpracę w zakresie projektów:

  • logo/logotyp – key visual – znak marki,
  • księgi znaku(identyfikacja wizualna marki) – corporate book,
    • podstawowej (odnośnie logotypu)
    • pełnej (wg. ustaleń z klientem)
  • plakatów,
  • billboardów,
  • banerów,
  • reklam,
  • katalogów, ofert, folderów, czasopism, ulotek,
  • oraz innych projektów graficznych na różnych nośnikach.

Zapraszam do współpracy – indywidualne i kreatywne podejście do każdego projektu otrzymują Państwo w standardzie.